Renova't sense un duro!

Aquí no et calen diners !!

Aquest espai està dedicat a tot allò que no fem servir però que encara té una utilitat.

És una eina per a posar en contacte a la persona que ofereix amb la persona que ho necessiti.

I NO es tracta d'intercanvis ni de vendes! ...simplement donar i/o agafar el que necessitem.


La basura de unos es el tesoro de otros!


Nou video!

Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cotxe. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cotxe. Mostrar tots els missatges

dimecres, 17 de març del 2010

Seat Toledo


Jorge Domenech Balash
(Terrassa)

tengo un seat toledo que si nadie lo quiere mañana es el ultimo dia, lo dare de baja pq me estorba y si alguien le hace el uso, necesita una buena puesta a punto pero te sale gratis, solo te tienes que cambiar de nombre y es tuyo,, eso no se ve todos los dias... y si mañana a nadie le interesa un coche pues para el ayu...ntamiento que lo dare de baja.