Renova't sense un duro!

Aquí no et calen diners !!

Aquest espai està dedicat a tot allò que no fem servir però que encara té una utilitat.

És una eina per a posar en contacte a la persona que ofereix amb la persona que ho necessiti.

I NO es tracta d'intercanvis ni de vendes! ...simplement donar i/o agafar el que necessitem.


La basura de unos es el tesoro de otros!


Nou video!

diumenge, 21 de març del 2010

conjunto de café


Ana Yolanda Gonzalvo
(Vilassar de mar)

conjunto de café de acero inoxidable.

6 comentaris:

  1. Hola, no se si encara tens aquest conjunt, però m'interesa

    ResponElimina
  2. oi i tant! quan pots quedar, o com ens posem d'acord?

    ResponElimina
  3. Dàlia, encara el tinc. Quan pots quedar o com quedem d'acord?

    ResponElimina
  4. Mira una companya meva, també et va demanar una estufa,La Pili, no té internet, però en principi t'ho va comentar la Laura... em poso d'acord amb ella i et diem, aixi fem un dos por unO! bé? ... si no t'anes malament podria ser de cara la setmana vinent ?? Es que estic a finals de curs i fff!!!

    ResponElimina
  5. Vale, em va bé. Jo plego cap a les 18:30 o més tard. així que si quedem em reservo l'hora i si cal plego abans. gràcies i que estiguis tranquil·la per a que sorti molt bé.

    ResponElimina
  6. com us va aquesta setmana? Si em dones un correu o un telèfon em poso en contacte amb vosaltres tan per les estufes com pel joc de café. Pot ser també us pot venir bé una lampara.

    ResponElimina